Sesje firmowe

Kreowanie wizerunku firmy oznacza stworzenie określonego, przyjaznego, a jednocześnie profesjonalnego obrazu przedsiębiorstwa. Jak to osiągnąć?

Po pierwsze, trzeba mieć określoną strategię komunikacji. Zakłada ona, z grubsza rzecz biorąc to, co zamierzamy o sobie i naszych pracownikach, mówić, to co, chcemy, żeby zostało zapamiętane z działalności naszej firmy.
Po drugie, musimy ustalić kanały komunikacji. Oznacza to, że należy określić formę i treść naszej www, rodzaje kanałów w social media i treści, jakie się tam pojawiają.
Po trzecie, musimy przygotować przekaz. To ostanie oznacza, a ma to w dzisiejszych czasach szczególną moc, że potrzebujemy zdjęć. Zdjęcia dla firm oznaczają wykonanie sesji firmowych członków zespołu.

Po co robimy sesje zdjęciowe w firmie?

Wykonanie zdjęć zespołu firmy pokazuje nasze zasoby kadrowe, umożliwia potencjalnemu klientowi lub partnerowi biznesowemu, poznanie naszego potencjału, skraca dystans. Lubimy wiedzieć, kto jest po tzw. drugiej stronie, kto odbierze telefon, kiedy zadzwonimy, kto będzie nam doradzał lub sprzedawał samochód. Jak wskazują badania, większość decyzji zakupowych ma podłoże relacyjne. To, że kogoś poznamy, czy polubimy, to, kto na nas wywrze dobre, profesjonalne wrażenie, może być czynnikiem decydującym przy wyborze produktu, czy usługi.

Gdzie wykonuję sesje firmowe?

To, że pojawiam się w wyszukiwarce internetowej pod hasłem: sesje firmowe bielsko lub sesje biznesowe bielsko, nie oznacza, że obsługuję tylko obszar Bielska-Białej. Wykonuję sesje zdjęciowe w firmach na terenie całego kraju.

Pomysł na zdjęcia zespołu firmy

Pomysł na zdjęcie zespołu rodzi się wtedy, kiedy poznam Waszą pracę i specyfikę Waszej firmy. Po tym, jak wykonacie do mnie telefon i umówicie się na termin sesji biznesowej, niezależne od tego, czy jesteście z Bielska, czy nie, wyślę do Was maila, w którym zadam kilka pytań. Muszę wiedzieć czym się zajmujecie, do kogo ma przemawiać Wasze zdjęcie, co jest dla Was środowiskiem naturalnym. Wtedy dopiero jestem w stanie zaproponować Wam mój pomysł na Waszą sesję firmową. Musi ona być spójna z filozofią firmy, standardami komunikacji biznesowej i Waszym gustem.