Zdjęcia reklamowe

Fotografia reklamowa to rodzaj fotografii dzięki której Twój aktualny lub przyszły klient może zwrócić uwagę właśnie na Twoją firmę, Twój produkt, czy Twoją usługę. Coraz częściej dzisiaj komunikujemy obrazem, rzadziej słowem. Większość skutecznych kampanii promocyjnych związana jest z zastosowaniem odpowiedniej grafiki, czy zdjęcia. Pytanie jednak o to, jak wyróżnić się na rynku? W jaki sposób komunikować obrazem? Jakiego zdjęcia użyć? Pamiętajmy, że nie tylko my działamy w swojej branży i nie tylko my znam tę prawdę, że dzisiaj większość decyzji zakupowych zależy od komunikacji wizualnej. Konsumenci są bombardowani reklamami, informacjami, promocjami.

Od wielu lat zajmuję się fotografią reklamową. Studio fotograficzne prowadzę w Bielsku – Białej, ale obsługuję klientów z całej Polski. W moim portfolio znajdują się sesje reklamowe, których efekty można oglądać w wielu miastach. Wykonuję zdjęcia reklamowe do ulotek, katalogów, city lightów, banerów, roll – upów, prezentacji i inne. Wyszukując w internecie: zdjęcia reklamowe bielsko,  na pewno trafisz na przykłady moich realizacji.

Poniżej kilka rad ode mnie jak się wyróżnić planując sesje reklamowe:

  1. Postaw na konsekwentne działanie. Nie można robić marketingu jednorazowo i liczyć na to, że klienci nasze sporadyczne działania zauważą. Kampanie reklamowe, żeby miały sens, muszą być prowadzone regularnie. Muszę także mieć przemyślaną strategię. Każda grupa odbiorców, do której chcesz komunikować, ma swoje specyficzne cechy i oczekiwania. Dobór reklamy do odpowiedniej grupy odbiorców ma wpływ na skuteczność przekazu.
  2. Nie kupuj zdjęć, które mogą mieć wszyscy. Jeżeli chcesz się naprawdę wyróżnić i użyć na przykład do swojego katalogu oryginalnych, związanych bezpośrednio z Twoją firmą zdjęć, a nie tzw. zdjęć stockowych – narażając się tym samym na ewentualność, że spotkasz taką samą ulotkę, taki sam baner, czy podobny katalog – zdecyduj się na wykonanie zdjęć reklamowych Twoich produktów, Twojej firmy. Taki katalog zdjęć powinno mieć każde szanujące się przedsiębiorstwo.
  3. Stwórz w firmie jeden obowiązujący katalog ze zdjęciami. Taki katalog dopuszczonych przez Ciebie zdjęć powinien być źródłem identyfikacji wizualnej dla firmy. Oznacza to, że komunikacja Twojej firmy musi opierać się o zaakceptowany zestaw zdjęć. Taki folder powinien być systematycznie aktualizowany i poszerzany o nowe wizualizacje i fotki.
  4. Wybierz doświadczonego fotografa. Sesje reklamowe wymagają od fotografa nie tylko opanowanego do perfekcji warsztatu, ale także wiedzy marketingowej. Każde zdjęcie niesie za sobą jakiś komunikat do określonego odbiorcy. Uchwycenie odpowiedniego kontekstu jest tutaj kluczowe.
IMG_3319a IMG_5936 Pigal Studio Fotograficzne Piotr Giźlar | www.pigal.pl
Pigal Studio Fotograficzne Piotr Giźlar | www.pigal.pl Pigal Studio Fotograficzne Piotr Giźlar | www.pigal.pl Pigal Studio Fotograficzne Piotr Giźlar | www.pigal.pl